[theme-reviewers] 10 Dakikada BEMBEYAZ Dişler !

WhiteLight bulten at mailreklamci.net
Sun Aug 15 07:14:24 UTC 2010

WhiteLight Mavi Lazer Diş Beyazlatıcı - 49TL kapıda ödeme, kargo BEDAVA

			WhiteLight
			Nedir ?
			Nasıl
			Kullanılır ?
			Etkileri
			Nelerdir ?

			Kullanıcı Yorumları

				WhiteLight Nedir ?
				White Light, dişlerinizi kısa sürede
				beyazlatmak için beyaz ışık teknolojisini içeren devrim
				niteliğinde bir sistemdir. Evde kullanılabilecek şekilde dizayn
				edilmiştir ve kullanımı çok kolaydır. İleri derecede beyaz ışık
				ile formüle edilmiş diş jeli, çabucak yüzeydeki lekeleri yok
				eder ve gömülü lekeleri ortadan kaldırmak için derinlere nüfuz
				eder. Bütün bu işlemler sadece 10 dakikada gerçekleşir.
				Gülüşümüzü güzelleştirmek için diş beyazlatma anlamında pek çok
				yol katedilmiştir. En son gelişmeler beraberinde ışık
				teknolojisini getirmiştir. Güvenilir ve basit LED ışığının
				kullanımı jel kullanımı ile birleşmiştir. Bu sistemde kullanılan
				yaklaşım evinizde de kullanabileceğiniz en son diş beyazlatma
				metodunu sizlere sunar.

				Nasıl Kullanılır ?
				Normalde olduğu gibi dişlerinizi
				fırçalayınız. İki jel tüpünü birbiriyle karıştırıp, diş
				tabakasının üst ve alt taraflarına ( ortalama 4,6 cm.
				genişliğinde ) sürünüz. Diş tabakasını dişinize yerleştirip,
				Işık kaynağını diş tabakasının üzerine yerleştirin.
				Dudaklarınızla ışık kaynağının dış kısmını tutunuz. Işık
				kaynağını açmak için güç tuşuna basınız. Işık kaynağı on dakika
				sonra işlemin bittiğini göstermek için kapanacaktır. Ek
				beyazlatma için 10 dakikalık ikinci seansı da yapabilir ve en
				iyi sonucu almak için seansı 3 defa tekrarlayabilirsiniz (
				toplam 30 dk ).

				Yoğun beyazlatma için, bu beyazlatma ürününü 30 dk lık bir
				uzunlukta günde bir kez, beş gün kullanın. Her kullanımdan sonra
				diş tabakasını ve ışık kaynağını durulayınız.
				Ürünü kullandıktan sonra sıcak, soğuk içecekler ve sigara
				tüketilmemesi önerilmektedir.

Işık Kaynağı Bakım Talimatları
				- Işık kaynağını temizlemek için yumuşak sabunla yıkayınız.
				- Işık kaynağını tam olarak suya batırmayınız.
				- Işık kaynağını bulaşık makinesine koymayınız.

Uyarılar:
* Bu sistem doğal dişleri beyazlatmak üzere tasarlanmıştır.
				Kaplama, takma dişler, dolgu ve köprüleri beyazlatmaz.
* Ürün tetrasilin kullanımında oluşan lekeleri temizlemez.
* Diş eti hastalığınız veya diş eti çekilmeniz varsa
				kullanmadan önce diş doktorunuza baş vurun.
Önlemler:
* Çocukların ulaşabilecekleri yerlerden uzak tutunuz. -- 16
				yaşından küçükler kullanmadan önce diş doktoruna baş
				vurmaılıdır.
* Hamile veya emziren kadınlar kullanmamalıdır.
* Diş tabakalarını uyurken kullanmayınız.
JEL İÇİN ÖNLEMLER
* Gözle temasından kaçınınız. Temas halinde gözlerinizi bol su
				ile yıkayınız.
* Geçici rahatsızlık ve beyazlamaya yol açabileceğinden deri
				ile temasından kaçınınız. Jeli kullandıktan sonra ellerinizi
				sabunlu su ile yıkayınız.
* Giyecek veya kumaşlarla temasından kaçınınız. - Jeli güneş
				ışığından uzak kuru ve serin bir yerde muhafaza ediniz.

				WhiteLight'ın Etkileri Nelerdir ?

1) Eğer cihaz bu kadar hızlıysa, dişlerim için zararlı değil
				midir?
				Bu diş temizleme cihazı, dişçilerin kullandığı diş minesini
				koruyan peroksit içerir.

2) Ya diş etlerirnde bir rahatsızlık yaşarsam, diş etlerirnde
				beyazlama olursa veya diş duyarlılığı yaşarsam?
				Bazı insanlar diş beyazlatma cihazlarıyla bu problemleri
				yaşayabilirler. Bunlar geçicidir ve zararlı değildir. Eğer büyük
				çapta duyarlılık veya rahatsızlık oluşursa, daha az jel
				kullanmayı deneyin, cihazı daha az süre kullanın veya beyazlatma
				seansları arasındaki zamanı uzatın.

3) Ya dişlerimde beyaz noktalar oluşursa?
				Bazı dişlerde beyazlatma esnasında geçici olarak beyaz noktalar
				oluşur. Bunlar birkaç saat içerisinde geçer ve zararlı değildir.

4) Dişlerim ne kadar beyazlayacak?
				Dişlerdeki beyazlama leke düzeyine ve dişinizin doğal rengine
				göre değişir.

5) Dişlerim istediğim kadar hızlı beyazlamıyor. Ne yapabilirim?
				Bazı dişlerin beyazlaması diğerlerinden fazla zaman alır. Diş
				beyazlatma süresini artırabilirsiniz.

6) Diğer diş beyazlatma ürünleri kullandım. Bu ürünü de
				kullanabilir miyim?
				Evet. Ürünü ek beyazlık sağlamak veya tekrar beyazlatmak için
				kullanabilirsiniz.

7) Jelin içeriği nedir?
				Glicerin, Aqua, Povidone, Silica, Sodium Hydroxide, Doğal
				tatlandırıcı, Sodium Saccharin, K12, Sorbitol, EDTA

				Kullanıcı Yorumları

Meral ALPSOY
				whitelight ı birarkadaşım tavsiye etti hemen alıp denedim
				sonucun bu kadar harika olmasına şaşırmadım desem yalan olur
				şimdi kendimi harika hissediyorumve rahatlıkla gülebiliyorum
				teşekkürler

Murat TEKİN
				Sipariş hemen ertesi gün elime ulaştı öncelikle bundan dolayı
				size teşekkür ederim 1 defa kullandım 10 dk tam netice olmadı
				sonra 20 dk kullandım sonuç gayet iyi

Selda ATASOY
				Dişlerim sigara ve çaydan sapsarı olmuştu diş beyazlatıcı sistem
				sayesinde bu sarılıklardan kurtuldum şimdi iş yerinde daha rahat
				gülümseyebiliyorum tüm arkadaşlarımı da tavsiye ettim

Nuray YILMAZ
				Nişanlımla birlikte olduğumuzda çekimser davranıyordum
				dişlerimden çok rahatsız oluyordum white light sayesinde kendime
				olan güvenim yerine geldi sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır
				çok sağolun iyi çalışmalar diliyorum..

Ekin KORKMAZ
				55 Yaşındayım ve eşim dişlerimin çok sarı olduğunu ve koku
				yaptığını söylemekteydi. Bende bu ürünü tvde gördüm internetten
				araştırıp bu siteden satın aldım. Ürün çok etkili oldu 1 hafta
				sonra bembeyaz dişler ile karşılaştım. İşe yarıyormuş eşimde
				memnun oldu bu durumdan bende çok teşekkürler diş beyazlatıcım.

Salih DEMİRKAN
				10 Dakikada bu kadar hızlı beyazlatacağını sanmadığım bu ürün
				beni şaşırttı. Gerçekten çok teşekkür ederim.

				SAYGILAR

	HEMEN SİPARİŞ VER KAPIDA ÖDEME KARGO DAHİL 49TL

WhiteLight Nedir ?   -   Nasıl
Kullanılır ?   -   Etkileri
Nelerdir ?   -   Kullanıcı
Yorumları   -   SİPARİŞ
VER !
DM Grup Ltd.Şti. Alınteri Bul. 1/36 Ostim / ANKARA
Tel :+90 312 434 41 89   -   Faks :+90 312 385 59 68