[theme-reviewers] ÇÖL SICAKLARINDAN KURTULUN RAMAZANI BURDA GEÇİRİN

HÜLYA bulten at sektoreldata.net
Wed Aug 11 22:50:28 UTC 2010

ÇÖL SICAKLARINDA

        ÇÖL SICAKLARINDA!!!

        RAMAZAN ORUCUNUZ’U…

        DÜNYANIN ÜÇÜNCÜ OKSİJEN MERKEZİ OLAN.

        ULUDAĞ DA, GÖLÜ VE DERELERİYLE, MUHTEŞEM BİR RAMAZAN

        GEÇİRMEK İSTER MİSİNİZ?

            (Otelimiz mütedeydim kesime yöneliktir.)

        RAMAZAN AYI BOYUNCA ETKİNLİK
        PROGRAMIMIZ…

        - Uzman ilahiyat hocamızdan Dini konferans ve sohbetleri..

        - Hocamızdan Din tarihi konferansı ve sohbetleri..

        - Zengin İftar soframız..

        - Mescidimizde teravi namazları.

        - Akşam serinliğinde, Muhteşem Bahçemizde Çay ve Kahve Sohbetleri…

        - Zengin Sahur menülerimiz.

        - İsteğe bağlı Olarak Bursa tarihi camii ve türbe gezilerimiz.

        OTELİMİZ SAĞLIK AÇISINDAN ÖNEMİ…

        Dünyada benzersiz, bitki örtüsü ve kuş türleriyle, Özellikle astım ve
        göğüs hastalıkları içeren rahatsızlıklar için doğal tedavi anlamında
        olumlu yönde ciddi sonuçlar gösteriyor. Özellikle bahar aylarında 3
        hafta bir dinlenme periyoduyla vücudunuzda tüm kanın temizlendiği
        tazelendiği yapılan ölçümlerle kayıt edilmiştir.

        OTELİMİZİN
        ÖZELLİKLERİ;

        Otelimiz 250 dönüm orman arazisi içinde Uludağ sarı alan-kirazlı
        Yayla-Sönmez Yayla üçgeninde yer alan deresi,gölü ve muhteşem
        yaylalarıyla yer alan ,1935 tarihinde Prof.Dr. Siyami Hersek tarafından
        Sanatoryum olarak işletilmiştir.

        BİR TELEFON KADAR SİZE YAKINIZ…

        www.kirazlihotel.com

        Cep:0555 741 34 14

        Tel:0224 28321 37

        ys4708647 at hotmail.com

        Adres; Uludağ Milli park dan 4 km. Teleferik bölgesine 5 km.

    Listeden Çıkmak için

    bir e-posta gönderiniz